Back in the Saddle

Greetings Me Droogs N Droogettes! Been a while!  The trip to South Kackalacky was a good ‘un, ‘cept for the damned weather.  Left in the A.M. in gray skys which progressively went to shit.  Kinda of a piss me off. So, just to get it out of the way” CoronaChan Razzamatazz DoublePlus UnGood BadThink: Date … Continue reading Back in the Saddle

Wow on vay-kay but DAMN!

Late evening my Droogs and Droogettes!!! Visiting the Mom-Unit has been HIGHLY entertaining. Mom’s laptop is a fucking apple, so forgive any spelling issues or such whatnot ephemerama. OK: I know shit broke the 80K rate fine. Issue I have and what making me hack Mom’s Mac is the South Korean Assistant to Disease Control… Continue reading Wow on vay-kay but DAMN!

Off for a Few, Back on Friday

Evening Droogs N Droogettes Gonna be ‘off the radar’ til Friday.  Gotta visit the Mom-Unit before my deployment. The Latest: February 24 2020 @ 20:30 Infected: 80075 Dead/KIA: 2499 Not that it’ll matter… but got me a hunch the numbers are going to stay static for a while. Until later I remain The Intrepid Reporter… Continue reading Off for a Few, Back on Friday

Good, Nay GREAT news or not?

Afternoon Me Droogs N Droogettes! Things ’round here gonna be getting –spicier- in the next few… My weight waiver from ARCENT/CENTCOM was approved! Kuwait and weirdness from the edge here we go. Especially once I hit ground, I’ma volunteering for any and all shit storms I can get into.  Iraq, Syria. Wherever.  Especially since going… Continue reading Good, Nay GREAT news or not?

Behind the Power Curve

Early Evening Me Droogs N Droogettes! Haven’t been near the computer all day.  Actually sort of refreshing seeings that everyone is in “De-Nile” and it just ain’t a river in Egypt anymore… Yeah.  They be fucking up by the numbers so I avoided the news today, if only to insure ye olde bloode pressure don’t go… Continue reading Behind the Power Curve

Dumbasses….

Evening me Droogs and Droogettes Well… lets see… Lots to unpack. Soooo to start off, apparently the Love Boat –again– is in the news, THIS time for more motherfuckers getting sick despite the “plan”.  Apparently State fucked up and now there’s more folks sick.  Considering just how State IS  “The Deep State/Swamp” I’d say it was 70%… Continue reading Dumbasses….

Did I mention? Top. Men.

Evening me Droogs n Droogettes In this case, the prize of the “Retard of the Week” goes to the State Department… Apparently they fucked up…  They stuffed all the CoronaChan Infected from the Love Boat onto the same plane as the one who hadn’t been exposed/infected yet. Go  Team! So, now instead of 11 sick,… Continue reading Did I mention? Top. Men.

Date Night Minimal Post

Evening me Droogs and Droogettes Gotta take care o’biddness… namely dinner-and-a-icecream nomovie-because-Fuck-Hollywood Date night with the Ole Lady.  She wants seafood… ok… can do. In the interim… Tonights DoubleBad NoGoodThink UnPlus Bullshit Numerical RoundupFebruary 21, 2020 @ 20:30Infected: 77277Dead/KIA’d: 2252 Oy Vey!  With numbers like this! It’s enough to make a goyim go meshuggenah. Til… Continue reading Date Night Minimal Post

OMFG

Evening me Droogs and Droogettes Tis an interesting thin that happened last night… My -short-but-sweet- posting had more to do with a visit from my son who brought ‘dessert.’ Yah. Oops. Good thing I got all the urinalysis out of the way for the new job.  Didn’t realize it… not for a good hour or… Continue reading OMFG

AARRRRR NOT!

Evening me Hearties!!!  All a-bored for some Droogish Thuggishness! What the Hell… why not methinks I need to lighten the mood around here a bit.  But as the days roll on and I keep having to deal with morons, retards and the VA… well, lets just say its a bit on the stupid side. So… Continue reading AARRRRR NOT!